Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Το άλλο μου ολόκληρo


 

Τασούλα Επτακοίλη: Εχω αποφασίσει να είμαι αισιόδοξη και να βλέπω το ποτήρι ξέχειλο

"Το άλλο μου ολόκληρo"είναι η ιστορία ενός έρωτα που έγινε μεγάλη αγάπη, σχέση ουσιαστική και βαθιά, μέχρι να την σταματήσει, ξαφνικά, ο θάνατος: Στο αυτοβιογραφικό της βιβλίο, η δημοσιογράφος της Καθημερινής, Τασούλα Επτακοίλη «εξομολογείται» τη ζωή της με τον Κώστα Μοσχούδη, μετά τη δική του απώλεια. Επί έναν χρόνο, από τον Οκτώβριο του 2014 ως το θινόπωρο του 2015 έγραφε για τα είκοσι τέσσερα χρόνια που μοιράστηκαν. Και τώρα, xωρίς ενοχές πια, με ένα καινούργιο βιβλίο, τον «Γουργούρη» (από τις εκδόσεις Πατάκη, για παιδιά) είναι αισιόδοξη: Ξέρει ότι ο Κώστας θα είναι πάντα ο «άνθρωπός της». Κι ότι η ζωή συνεχίζεται. 

"Ο δικός μου έρωτας δεν ήταν δύσκολος. Αυτό που με δυσκόλεψε και κατακτήσαμε βήμα-βήμα ήταν η καθημερινότητα. Εκεί κρίνεται ο έρωτας. Στις μικρές συγκρούσεις της καθημερινότητας. Μετά είναι το πως να φτιάξεις το δικό σου μικρό σύμπαν και να ζήσεις μέσα σ΄αυτό αρμονικά, όπως έγραψε στην κριτική του για το βιβλίο μου ο φίλος μου, Ηλίας Μαγκλίνης. Το εγώ είναι πολύ δυνατό. Το εμείς είναι δύσκολο. Οταν όμως το μαζί είναι ο κοινός στόχος, το πετυχαίνεις. Δεν είχαμε ανταγωνισμούς. Η μεγαλύτερη υπέρβαση όταν αγαπάς κάποιον είναι να τον καμαρώνεις. Τι πιο γλυκό... "

Τασούλα Επτακοίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: