Υπέρ της χορήγησης της ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών είναι ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος. Εναντίον σε αυτήν τη χορήγηση ο Πειραιώς Σεραφείμ.
Ας ησυχάσουν οι δυο ιερείς (κι όλοι οι κληρικοί που ανακατεύονται με αυτό το ζήτημα) -μας βλάπτουν και οι δυο το ίδιο. Δεν είναι δουλειά δική τους το τι θα κάνει η πολιτεία με τα του Καίσαρος.
Ας έχουν τη γνώμη τους ως πρόσωπα• όχι όμως κι ως παράγοντες του πολιτεύματος -με τοποθετήσεις (ούτε καν υπό τη δορά του κηρύγματος) διότι, απλούστατα, δεν είναι τέτοιοι παράγοντες.
Δεν είναι πλέον η χώρα Οθωμανικό σαντζάκι, ώστε να εκπροσωπούν οι Δεσποτάδες το ρωμέικο μιλιέτι στον Τύραννο, πολλοί δε από δαύτους να συνεργάζονται μαζί του, κι όλοι μαζί να λένε στον λαό τι να κάνει.
Ας ησυχάζουν σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα οι Δεσποτάδες. Εχουν άλλωστε βεβαρημένο κυρίως παρελθόν. Παραβιάζοντας συχνά ακόμα και την πιο βαθιά ουσία της θρησκείας τους, αντί να αντιμετωπίζουν ως αδελφές θρησκείες το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό, έχουν επιδείξει μισαλλοδοξία και, ενίοτε, αγριότητα. Οπως εξάλλου και προς τους ρωμιούς. Αν εξαιρέσει κανείς δυο Δεσπότες που βγήκαν αντάρτες στην Κατοχή, καθώς και τον λαϊκό κλήρο που στέκονταν στα δύσκολα (Τουρκοκρατία, Κατοχή) στο πλάι του λαού, κατά τα άλλα Δεσποτάδες και Δυνατοί πήγαιναν πάντα ή, αν όχι πάντα, συνήθως μαζί. Χέρι - χέρι...
Ας ησυχάζουν οι πολυπράγμονες Δεσπότες (ξέρουν αυτοί τι εστί ησυχασμός), βρίσκονται πολύ μακριά από το πρωταρχικό εκείνο conjugere rationem fidemque (να ενώσουμε την πίστη με τη λογική) του Βοήθιου κι ακόμα μακρύτερα από τον Καισαρείας Βασίλειο, («Προς τους νέους, όπως αν εξ ελληνικών ωφελοίντο λόγων»).
Οταν δούμε την Ελλαδική Εκκλησία να πρωτοστατεί (ναι να πρωτοστατεί) για να αποκτήσουν επιτέλους οι Μουσουλμάνοι τζαμί στην Αθήνα, τότε τα ξανασυζητάμε. Κι όταν λέμε τα «ξανασυζητάμε» δεν εννοούμε τα πολιτικά και τα πολιτειακά (αυτά είναι «άλλου παπά ευαγγέλιο», του Καίσαρα, του Δήμου, του λαού, του λαϊκού κράτους), τα άλλα να συζητήσουμε «για το καλό, για το κακό, τη δόξα και τα πλούτη» που λένε και οι «Δερβισάδες» των «Χειμερινών Κολυμβητών».
Να ανάψουμε, αν θέλετε κι ένα κεράκι, στη «θύραθεν παιδεία» των Βυζαντινών και στους νεομάρτυρες που έσωσαν την ψυχή του λαού στην τουρκοβενετοκρατία, αλλά ώς εκεί, πατέρες μου. Τα υπόλοιπα η Βουλή των Ελλήνων, οι πολίτες και οι πολιτικοί.
Και με την ευκαιρία: σε πρόσφατη σφυγμομέτρηση (χθεσινά «Νέα») εφτά στους δέκα Ελληνες είναι υπέρ της χορήγησης της ιθαγένειας στα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στη χώρα!
Ποσοστό πολύ υψηλότερο από τα συνήθη στη διαφωτισμένη Δύση και μάλιστα παρά το σοκ που έχουν υποστεί οι ρωμιοί από την απότομη και μεγάλη μετανάστευση, όπως και από την εντεινόμενη μεταναστευτική πίεση σε μια συνοριακή ως προς την Ευρωπαϊκή Ενωση χώρα.
Οταν λοιπόν ορισμένοι κουφιοκεφαλάκηδες κατηγορούν εύκολα και συλλήβδην τους Ελληνες για ρατσισμό, τι υπηρεσία προσφέρουν στους μετανάστες;
Ο νόμος που προτείνει η κυβέρνηση για τους μετανάστες είναι ένας κατ' αρχήν καλός νόμος• και με τις βελτιώσεις που μπορούν να προκύψουν μέσα από τον εθνικό διάλογο και την εθνική συναίνεση, μπορεί και πρέπει να γίνει νόμος του κράτους.
Κι επ' αυτού (εκτός απ' τους κληρικούς) ας προσέξει λίγο και η Αριστερά: έχοντας τρόπον τινά «νομιμοποιήσει» κάποιους δυστυχείς καραγκιόζηδες να κατηγορούν όποιον πολίτη γουστάρουν για εθνικισμό, αντισημιτισμό και δεν συμμαζεύεται, δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες στον διάλογο και τη γόνιμη αντιπαράθεση των ιδεών. Γιατί; Διότι έξω απ' τα σύνορα της Αριστεράς δεν αρχίζει ο... ΛΑΟΣ. Κι ούτε μπορεί να χαρίζεται στον ΛΑΟΣ τέτοια επικράτεια. Δεν έχει τέτοιο εύρος, ας μην του αναγνωρίζεται απ' την Αριστερά προίκα που δεν έχει ούτε στα γράμματα ούτε στα άρματα.
Οσο για το θέμα της ιθαγένειας, φον κωλοτούμπεν απεδείχθη και σ' αυτό ο κυρ Καρατζαφέρης. Τον ξεσκέπασε και μπράβο του ο κ. Χατζηνικολάου, όταν του θύμισε ότι το 2007 και ο κυρ Καρατζαφέρης δεχόταν να παίρνουν την ιθαγένεια τα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στην Ελλάδα.
Τώρα, λοιπόν, τι το ζητάει το δημοψήφισμα; για να αποφανθούμε αν έλεγε κουταμάρες τότε;
ΣΤΑΘΗΣ Σ. 20.Ι.2010 stathis@enet.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, σήμερα (ναυτίλος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου