Η λογική του κοινωνικού αυτοματισμού* διαχρονικά μετατράπηκε σε μέθοδο…
Σε μέθοδο, που χρησιμοποιεί κάθε μορφή εξουσίας όταν επιδιώκει να «καταπολεμήσει» αντιδράσεις και αιτήματα κοινωνικών ή επαγγελματικών Ομάδων.
Πρόσφατο παράδειγμα κοινωνικού αυτοματισμού, το λεγόμενο «κίνημα της γραβάτας», όπως αποκάλεσαν κυβερνητικοί ιθύνοντες τους επιστήμονες και τους Ελεύθερους Επαγγελματίες, που αντέδρασαν, στη δημοσιοποίηση του Νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου.
Αν εξαιρέσουμε την ολίγον(sic) ρατσιστική αντιμετώπιση των «επαγγελματιών με τη γραβάτα» , η όλη συμπεριφορά των κυβερνητικών παραγόντων απέναντι στις αντιδράσεις και τα αιτήματα των φορέων -κυρίως- των επαγγελματιών, δεν συνιστά πρόθεση για επίλυση του ιδιαίτερα σοβαρού Ασφαλιστικού προβλήματος, που αντικειμενικά αντιμετωπίζουμε ως Χώρα.
Είναι αυτός που εκτός από τις ενδυματολογικές του «ιδιοτροπίες», βρίσκεται εδώ και χρόνια στη πρώτη γραμμή των φορολογικών, εργατικών, ασφαλιστικών και οικονομικών ανακατατάξεων ή αναταράξεων……και ο Λογιστής με τη «γραβάτα» ;
Επαγγελματίας της μάχης, μέσα σε ένα «εμπόλεμο» περιβάλλον που διαμόρφωσε η οικονομική μα και η κοινωνική κρίση, της τελευταίας 6ετίας στη Ελλάδα.
Είναι αυτός που κλήθηκε να υποκαταστήσει και υποκατέστησε τους δημόσιους φορείς (πχ. Δ.Ο.Υ) εξυπηρέτησης του Πολίτη και των επιχειρήσεων ,χωρίς δική του επιλογή, με μια πρωτότυπη επαναστατική μέθοδο !!!
Αν και επαγγελματίας του Ιδιωτικού τομέα, μετατράπηκε σε «υπηρέτη» ( ο υπάλληλος είναι τιμητική λέξη) του Υπουργείου Οικονομικών και μάλιστα αδυνατώντας σε αυτό το περιβάλλον να διεκδικήσει… Τις εύλογες αποδοχές για την επιβίωση του !!!
Είναι αυτός ο επαγγελματίας, που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει, τα ίδια ακριβώς προβλήματα που «υιοθέτησαν» όλες οι επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, στην εποχή αυτή.
Όμως έπρεπε να μείνει αλώβητος, πειθήνιος στο νομοθετικό αλαλούμ των εκάστοτε πολιτικών ιθυνόντων του Υπ.Οικονομικών και χωρίς να έχει κανένα δικαίωμα αντίδρασης.
και τώρα ;Αντιδρά με άλλους μαζί, που αντιλαμβάνονται ότι τούτη η πράξη δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία, ενός πολυπαιγμένου έργου,εξαθλίωσης και υποβάθμισης της ζωή μας…
ΝΑΙ αντιδρά ο «πειθήνιος», όχι για να υποστηρίξει τις «ενδυματολογικές επιλογές» του και τη συντεχνία του , αλλά για να διεκδικήσει την ύπαρξη του, από ένα σύστημα που βάλθηκε να τον εξαφανίσει…
Συναντάται με όλους και όλες, χωρίς διάκριση, διεκδικώντας Αξιοπρέπεια στην Επιβίωση του, τελικά…
Συμμετέχει στις κινητοποιήσεις με γραβάτα ή χωρίς…
Απεργεί στις 4 Φεβρουαρίου…
Αντιδρά !!!
Τάσος Σακελλαρόπουλος
Λογιστής – Φοροτεχνικός
*Ο όρος κοινωνικός αυτοματισμός εισήχθη στην ελληνική πολιτική και κοινωνική ζωή κατά την περίοδο της διακυβέρνησης Σημίτη. Η πατρότητα του όρου κατά άλλους αποδίδεται στο Δημήτρη Ρέππα και κατά άλλους στον μεγάλο «στρατηγό» Θόδωρο Τσουκάτο (θα τον ενθυμίστε φαντάζομαι). Πρόκειται μέσες άκρες για την ακόλουθη φιλοσοφία και πρακτική διακυβέρνησης: όταν μια κοινωνική ή επαγγελματική ομάδα η τάξη αντιδρά (δικαίως ή αδίκως) σε μια ρύθμιση που την αφορά προσπαθούμε να στρέψουμε την υπόλοιπη κοινωνία εναντίον της ή περιμένουμε αυτό να συμβεί λόγω των προβλημάτων και της ταλαιπωρίας που δημιουργούν στους υπολοίπους πολίτες τυχόν κινητοποιήσεις της επαγγελματικής ομάδας που αντιδρά και λόγω της συνήθους αβελτηρίας και υπερβολής των συνδικαλιστικών ηγεσιών των αντιδρώντων. (Πηγή: http://sxoliopoliti.blogspot.gr/ -Σταμάτης Κυρζόπουλος)
foroline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου