Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Στη δική μου οδό ονείρων δε χωράνε πολλοί συνοδοιπόροι... Εγώ και η γλυκοφίλητη μοναξιά μου...


 «Παίρνω και βγάζω περίπατο την ψυχή μου κάθε που αρχίζει να σκληραίνει το χαμόγελο της. Μου το λέει πεθύμησα τη βροχή, τον ήλιο πάνω απ’ τα βουνά ή ανάμεσα απ’ τα σύννεφα.» Νικηφόρος Βρεττάκος

 

Απόγευμα στη Νιο ~ Ευανθία Ρεμπούτσικα ♪♫•*¨*•.¸¸❤

Ο τρόπος που αγαπάς το καθετί, είναι η συνειδητοποίηση ότι μπορεί να το χάσεις...
Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να αγγίξουν την ψυχή σου ολοκληρωτικά χωρίς καν να σε έχουν αγγίξει...
Και υπάρχουν και άλλοι που στην αδειάζουν με ένα απλό άγγιγμα...
Μη γυρνάς την πλάτη σε ανθρώπους που χαίρονται έστω με ένα σου χαμόγελο...
Και πάψε να σέρνεσαι σε ανθρώπους που δε βρίσκουν χρόνο να " σπαταλήσουν" για εσένα...
Μερικές φορές πρέπει να αποδεχθείς ότι κάποιοι άνθρωποι θα είναι πάντα στην καρδιά σου και όχι τη ζωή σου...
Τρία πράγματα φθείρουν στη ζωή...
Ο εγωισμός... η υπεροψία... και ο θυμός...
Οι άνθρωποι βλέπουν μόνο αυτά που είναι προετοιμασμένοι να δουν...
Οι στιγμές που αξίζουν δεν είναι αυτές που νομίζεις ότι πέρασες καλά, αλλά...
αυτές που όσα χρόνια και να περάσουν θα περιπλανώνται στις αναμνήσεις σου...

Τα μεγάλα λόγια έχουν ένα καλό...
Μπορεί να κρυφτεί πίσω τους ένας μικρός άνθρωπος...
Τους μόνους ανθρώπους που χρειαζόμαστε στη ζωή μας...
είναι εκείνοι που μας έχουν αποδείξει ότι μας χρειάζονται στη δική τους...
Το να αποκτήσεις χίλιους φίλους δεν είναι θαύμα..
Θαύμα είναι να αποκτήσεις ΕΝΑΝ φίλο που θα σταθεί μαζί σου, όταν οι χίλιοι θα είναι εναντίον σου...
- Μ' αγαπάς;;
- Ναι, αμέ.. Πολύ...!
- Όπως οι μεγάλοι;
- Όχι... Εγώ, σ' αγαπώ αληθινά...
Η αγάπη αναζητά πάντα έναν "τρόπο"...
Η αδιαφορία βρίσκει πάντα μια " δικαιολογία"...
Δεν ασχολούμαι με ό,τι δεν αξίζει,
κάνω όμως τα ΠΑΝΤΑ γι' αυτό που αξίζει...!
Νιώθω ευγνωμοσύνη γι' αυτούς τους "δύσκολους" ανθρώπους
που γνώρισα στη ζωή μου...
Εξαιτίας τους έμαθα ακριβώς τι ΔΕΝ θέλω να είμαι...
Γι' αυτό... τους ευχαριστώ πολύ...!!!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: