Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Όχι κ. Τσίπρα δε φοράω Louboutin και τη Δευτέρα κατεβαίνω Σύνταγμα

20/06/2015
Γράφει η Ναταλία Δαδίδου.

Διαβάζω ότι συνιστά προσόν η εμπειρία σε διαδηλώσεις.
Ότι εμείς που δεν χτυπήσαμε κάρτες σ´ αυτές, ούτε κολλήσαμε ένσημα σε καταλήψεις, δεν έχουμε δικαίωμα να κατέβουμε στο Σύνταγμα να διαμαρτυρηθούμε.

Ναι, δεν έχω πάει άλλη φορά σε διαδήλωση, αλλά γεννήθηκα σε μια οικογένεια βλέποντας δυο γονείς να αγωνίζονται να φτιάξουν από το μηδέν, κάτι.
Έμαθα να μη θεωρώ τίποτα δεδομένο, να αγαπώ την προσπάθεια, να αγωνίζομαι για την αριστεία, να υποκλίνομαι στο ταλέντο, να σέβομαι το διαφορετικό και να συμπαραστέκομαι στον αδύναμο.

Μάτωσα στα θρανία, πήρα υποτροφίες επίδοσης, έδινα πανελλήνιες όταν κάποιοι έκαναν καταλήψεις.
Σπούδασα και στο εξωτερικό (για να δω πώς κουνιούνται κι εκεί οι βάρκες), δούλεψα αμισθί, σκούπισα πεζοδρόμια, καθάρισα τουαλέτες, κουβάλησα κασόνια σε σούπερ-μάρκετ, θήτευσα σε λογιστήριο τις μαύρες εποχές της θεώρησης βιβλίων και στοιχείων, που κουβαλούσαμε από τις 06:00 το χάραμα ντάνες τις αποδείξεις των επιχειρήσεων, για να τις "τρυπήσουν" στις ΔΟΥ.

Κι έπειτα, έζησα από πολύ μέσα το χρηματιστήριο και την τότε παράνοια.
Αρθρογράφησα. 
Δημιούργησα χρέη τα οποία αγωνίστηκα να αποπληρώσω, και το έκανα.
Είχα την τύχη να δουλέψω για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, και να "τιμωρηθώ" γι' αυτό, πληρώνοντας σκληρούς φόρους 11 χρόνια μετά τη λήξη τους. 

Υπήρξα άνεργη, πωλήτρια ρούχων, αντιπρόσωπος ρούχων με μπλοκάκι, οργώνοντας οδικώς την Ελλάδα για να βρω πελάτες ούσα έγκυος στο πρώτο μου αγόρι.
Συνέχισα να πληρώνω της εισφορές μου στο ΤΕΒΕ κι ας ήμουν με το νεογέννητο χωρίς δουλειά.
Κατάφερα και δημιούργησα τη δική μου εταιρεία.
Μεγαλώνω δυο παιδιά, έγραψα ένα βιβλίο.

Ο άντρας μου -με παρόμοια ιστορία ζωής- δουλεύει νύχτα μέρα και δεν ξέρει αν θα έχει δουλειά και τον άλλο μήνα.
Πληρώνω φόρους. Πολλούς και με συνέπεια. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα.
Ένας μισθός βλέπετε, μας χωρίζει από τη φτώχεια, που λένε κι οι Αγγλοσάξωνες...

Προκαλώ τον κ. Τσίπρα, καθώς ανήκουμε στην ίδια γενιά, να μετρήσουμε τα βιογραφικά μας.
Προκαλώ όποιον θέλει να μου πει ότι δεν δικαιούμαι να κατέβω στο Σύνταγμα να διεκδικήσω το μέλλον της πατρίδας και των παιδιών μου!


(πληροφορίες σχετικά με τη συγκέντρωση της Δευτέρας θα βρείτε ΕΔΩ)

 eyedoll

Δεν υπάρχουν σχόλια: